Een maand later - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Thijs Keuben - WaarBenJij.nu Een maand later - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Thijs Keuben - WaarBenJij.nu

Een maand later

Door: Thijs Keuben

Blijf op de hoogte en volg Thijs

12 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Orlando

Het is nu 12-08-2014 dat betekent dat ik alweer bijna één maand in Orlando ben. De tijd gaat erg hard! Nog 5 maanden en dan ben ik alweer thuis... ik wil er nog niet aan denken, want dan krijg ik buikpijn. De mensen die me goed kennen, weten dat ik me snel aan dingen ga hechten, zoals mensen, plaatsen, dingen enzovoort... Dit wordt dan ook een zware kluif als het januari is... Ik wil er nog niet aan denken...

31-07-14
Vandaag hebben we de verjaardag gevierd van één van de Nederlanders van de groep. We zijn met alle Nederlanders naar een Iers restaurant geweest en hebben daar heerlijk gegeten. Was erg gezellig (inclusief Riverdance en Ierse muziek)

01-08-14
De dag erna ben ik met Annelieke (klasgenootje) en 2 canadezen (één daarvan hadden we ontmoet de eerste paar dagen op onze schoolmeeting en die andere was een vriendin van die canadees)(duidelijk!?) naar Universal Studio's geweest. Dit is de grote concurrent van Disney en staat vooral bekend om zijn Harry Potter wereld. We besloten gelijk om een abonnement aan te schaffen voor dit park, want je kunt nooit alles in één dag zien en als je twee keer naar het park gaat heb je het geld er al uit.. #dusdat Dit park is heel anders dan Disney, maar toch zijn ze beiden supers.

Afgelopen week, ik weet niet meer precies welke dag, ben ik met mijn huisgenoten naar het zwembad gegaan. Dit was in de avond. Het was helemaal niet druk en we hebben erg gelachen.. Ze moesten heel erg hun best doen om mij in het water te gooien.. uiteindelijk is het ze niet gelukt en ben ik zelf maar in het water gesprongen...

Voor de rest heb ik alleen maar gewerkt, gewerkt en gewerkt. Ik heb het steeds meer naar mijn zin bij Pizza Planet en de collega's zijn ook erg vriendelijk. Toch jammer dat alle leuke mensen deze week alweer weggaan omdat ze aan het eind van het programma zijn. Ik houd niet van afscheid nemen...

08-08-14
Het leuke aan Disney Cast Member zijn is dat je gratis toegang hebt toch alle Disney-parken (inclusief waterparken). Ik maak hier dan ook gretig gebruik van. Vandaag ben ik naar Disney's Animal Kingdom geweest. Dit is een soort dierentuin-attractiepark. Hier was veel te zien (zie foto's). Hier was ook de voorstelling The Lion King Festival. Ik houd van de Lion King, dus dit was helemaal een voorstelling voor mij. Ik hoop hier dan ook nog vaker terug te komen. Na The Lion King, zijn we naar Finding Nemo the Musical geweest. Deze viel helaas een beetje tegen, omdat het verhaal er in 40 minuten doorheen werd gestampt en ook de liedjes waren niet echt denderend. Helaas pindakaas! Ik vond al met al Animal Kingdom erg mooi en uniek in zijn soort!

Aankomende week moet ik mijn tweede schoolopdracht inleveren. Hier moet ik nog even goed voor gaan zitten, want ik heb hier nog echt geen tijd voor gehad... Daarnaast ben ik van plan om eindelijk een nieuwe telefoon aan te schaffen. Ik heb namelijk al voor 3 weken geen werkende telefoon meer. Dit kan soms best lekker rustig zijn, maar soms ook best lastig.

Dit was het voor nu! Ik wacht met smart op jullie kaartjes en foto's voor op het prikbord (HINT)

© Sorry voor de eventuele typ en/of spelfouten.

  • 12 Augustus 2014 - 13:40

    Diana Keuben:

    Ha die Thijs. Leuk geschreven hoor! Je kunt het wel. HAHA. Wij kijken er trouwens al wel naar uit dat die 5 maanden voorbij zijn en dat je dan weer bij ons bent............ Oh nee, we komen eerst nog even bij je langs in Orlando, dus dan zien we je al over 2 maandjes GELUKKIG!!!!!!!XXXXXXXXX

  • 22 Augustus 2014 - 20:16

    Gerald B:

    Hoi Thijs,

    Leuk om wat van je te lezen. De foto 's geven een beeld bij je verhaal. We zullen je blijven volgen. Geniet en tot in januari.

    Groet van Teun, Jil, Dirk, Lot, Inge en Gerald

  • 07 September 2014 - 18:55

    Marieke:

    Hee liefie,

    Het klinkt al als 50 shades of Disney :p hihi! Super leuk om te lezen!! Ik wil nog meer van je lezen!!! En we moeten snel skypen! Lekker van genieten schat!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Orlando

Stage @ Disney World

juli 2014 - januari 2015

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2015

Atlanta & Afscheid

24 November 2014

Disney op zee!

30 Oktober 2014

Frozen & Familie!

04 Oktober 2014

Al weer bijna op de helft...

12 Augustus 2014

Een maand later
Thijs

Actief sinds 13 Maart 2011
Verslag gelezen: 515
Totaal aantal bezoekers 9534

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 07 Januari 2015

Stage @ Disney World

Landen bezocht: